مصاحبه آرشیو خبر ها
رئال، نمی تواند با خرج کردن پول زیاد، بازیکنی که دوست ندارد برود را به خدمت بگیرد

رئال، نمی تواند با خرج کردن پول زیاد، بازیکنی که دوست ندارد برود را به خدمت بگیرد

مدیر برنامه های آلوارو موراتا می گوید بازگشت یا عدم بازگشت او به رئال مادرید تنها و تنها به خود موراتا بستگی دارد و تصمیم گیرنده نهایی خود اوست.

یوونتوس در تابستان گذشته موراتا را از برنابئو به تورین منتقل کرد اما رئالی ها در قرارداد بندی جای دادند که بر اساس آن تا دو فصل آینده با توافق بر سر جوانب مختلف، می توانند موراتا را باز گردانند. با این حال جوزپه بوتزو، ایجنت آلوارو مورتا می گوید همه چیز به خود این بازیکن بستگی دارد. بوتزو به توتو اسپورت گفت:

"در حال حاضر وضعیت به شکلی است که او شدیدا می خواهد در یووه بماند. وقتی مسئول بازیکن بزرگی مانند او هستم، من و او حرف آخر را می زنیم، بدون توجه به بند های قرارداد و تیم ها. موراتا در یووه خوشحال است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند."

"خواسته بازیکن در این مورد تاثیر زیادی دارد، درست مانند وقتی که تصمیم گرفت به اینجا بیاید. رئال مادرید دوست نداشت او را بفروشد، یا حداقل به تیمی بفروشد که پیشنهاد بیشتری ارائه می دهد، رئال به یووه فکر نمی کرد."

"اما آلوارو لجوج و یک دنده است و هیچ گاه حرفش را عوض نمی کند! و همین باعث شد که او اینجا باشد. او لجبازی خود را ثابت کرد و گفت ’من می خواهم به یووه بروم‘ و با وجود همه فشار های رئال مادرید؛ او به یووه رفت."

"وقتی یووه به آلوارو پیشنهاد داد او این انتقال را از هر نظر بهترین می دانست. من او را می شناسم، آلوارو شجاع و پر جرئت است و اراده او به طور وحشتناکی قوی."

"او هر چه در ذهنش می گذرد را می گوید و هرگز خود را محدود نمی کند. چند روز پیش در مصاحبه با مطبوعات اسپانیایی گفت که در یووه خوشحال است، گفت نمی خواهد به رئال مادرید برگردد و دوست دارد کارش را در یووه ادامه دهد."

"آلوارو همچنین گفت که برای یووه مجانی بازی می کند تا این تیم قهرمان اروپا شود، این ها چیز هایی هستند که او دقیقا در ذهنش دارد. او مانند این ها را به من نیز گفته است."

"آلوارو انسانی است که از هیچ چیز نمی ترسد. یووه برای او مانند یک وسواس است. حالا که او در تیم ملی نیز نمایش خوبی داشت برای تمام مردم اسپانیا تبدیل به یک بازیکن قابل احترام شده، نه فقط هواداران رئال مادرید."

"هیچ باشگاهی، حتی تیمی با قدرت مالی زیاد مانند رئال، نمی تواند با خرج کردن پول زیاد، بازیکنی که دوست ندارد برود را به خدمت بگیرد."

پوتزو در پایان درباره جاه طلبی موراتا برای فتح لیگ قهرمانان اروپا همراه با یووه گفت:"سال گذشته پس از انجام مذاکرات، او از من خواست قول بدهم که با یووه قهرمان اروپا می شود! نمی توانم بیشتر از این بگویم، تنها امیدوارم به این عنوان دست یابد. آلوارو برای این کار تلاش می کند، اما یووه نیز باید همین کار را کند."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: